Wednesday, October 15, 2008

A little Sad & Happy LoL

Lately I've haven't really been myself. I been totally upset about some things as well as happy. I really don't like to dwell on the bad stuff, so I rather not really talk about it. But I recently moved. And the distant I moved is a little far from what I'm used to. I miss alot of people back in Baltimore. At the same time I'm loving where I am now. I'm closer to my babe, and some other friends. I met & hung out with some cool people, and really just been having alot of fun. To be honest, alot of my fun has to do with this special guy in my life right now. I swear it cound't get any better than it is right now with him. I been having a rough week, and I swear I'm about to go insanse sometimes LOL, but I'm thankful for the good friends, and family I have right now. Everyone has been very supportive to me in my last few down days I've been having, especially my new roommate, who I just love dearly lol. My mom & dad are the best! LOVE THEM!!! Plus Z, your the best buddy anyone can ever have. And they would shoot me dead if I forgot them, Slimm (My Darrick) & Cuz (Nisha)... miss and love y'all. Thanks 4 checking on me everyday. (Well Darrick u missed a day, and that's so not cool ok lol) So anyway I just wanted to give you guys a quick update on me. I haven't really been posting like normal. But I did post those Beyonce` videos that everyone seems to be loving lol. But once your boy bounce back to normal trust me I will be blogging like usual. Hope all is well with everyone.

Oh by the way, is anyone going to see Janet tonight in Washington, DC? I AM....YaY!!!!! And She better not cancel!!!!!!!!!!!!!! LOL... I'm excited and ready. ;)

13 comments:

[jei.lamar] said...

aww buddy!! new places take some getting used to but in time you'll see it was for the better...and i'm mad u get 2 go see Janet...(dammit I'm sick of this lil podunk town!!)

deonte' k said...

[jei.lamar]: lol move buddy, and I'm loving the new place. It's just some other things. ;) But thanks. :)

ShawnQt said...

Im going to see Janet on Friday, hopefully...

deonte' k said...

ShawnQt: Yeah if she don't cancel lol.

deejuana83 said...

Aww thanks cuz...I love u 2 ;)I am so like ready to go see Janet. I love her so much!!! I remember when we went to the "All for you," concert. I'm glad that we are teaming up again.

Nobody not really... said...

I thot she canceled all these already? If so, I was in Greensboro when she canceled in NC...

deonte' k said...

deejuana83: Me too cuz! ;)

Nobody not really: she can canceled all up until this date. ;)

deejuana83 said...

Janet is back and ready 2 kick @$$!!!

Cash S. said...

Sounds like you're ready to put a ring on it!

Darius T. Williams said...

Ahh - you'll be fine. It's called life my dude. This is what happens when we change, when we mature, when we get better! Get used to it. It's hard at first - but like anything, the more you do it, the easier it becomes!

Acoustic Soul said...

You're welcome Deonte' Kanye! Good friends are hard to come by and I consider you a very good friend. ReRe & Chi Chi!

How was the concert?

fuzzy said...

Seems like everyone is biting their nails on Janet! Congrats on the move, Where are you? You stated where you moved from but not where to...

deonte' k said...

Cash S.: I am LOL

Darius T. Williams: Thanks buddy ;)

Acoustic Soul: LoL, don't be puting out my goverment like that lol.

fuzzy: I moved closer to DC buddy. :)

Previous Blog Banners

Previous Blog Banners