Thursday, April 16, 2009

Deonte`s Top 5 Songs This Week


1. Kelly Clarkson - Don't Let Me Stop You

2. Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

3. Brandy - All In Me

4. Kelly Clarkson - Cry

5. Kelly Clarkson - Already Gone

I NEED SOME NEW MUSIC!!!! LOL... I'm Wearing Kelly Clarkson OUT!!! ;)

Have a great DAY!

11 comments:

Allan said...

1. The Dream - My Love

2. Keri Hilson - Knock You Down

3. Jennifer Hudson - If This Isn't Love

4. P!nk - Bad Influence

5. Ciara - Love, Sex & Magic

(Kelly didn't make my list this week, I'll be blasting her this weekend though) Have a great weekend!

[jei.lamar] said...

1. Ryan Leslie- Don't Let This Luv
2. Electrik Red- Freaky Freaky
3. Monica- Once In A Lifetime
4. Usher-Secrets
5. The Dream- Walking On The Moon

J. Antoinne said...

Interesting choices...I think I like those, minus that Boom Boom Pow mess. LOL

For me:

1. Day26 - Perfectly Blind
2. Keri Hilson - Turnin' Me On (bump HARD)
3. Vivian Green - Selfish
4. Syleena Johnson - Guitars of the Heart (Happy)
5. Day26 - Come In (My Door's Open)

speaking hypothetically said...

LMAO@BOOM BOOM POW MESS....LUVZ THAT BOOM BOOM POW!!!

1. LILY ALLEN - THE FEAR
2. BOOM BOOM POW - BLK EYED PEAS
3. KERI HILSON - KNOCK YOU DOWN
4. WALE - CHILLIN
5. LADY GAGA - LOVEGAME

BPS 4.0 : Soul Exposure said...

Still bumpin that All In Me like it's new huh? LOL!!

My 5:

1) Keri Hilson - Put Your Money Up

2) Bennson - One Minute Left

3) Mint Condition - This Day, This Minute, Right Now

4) Teedra Moses - Take Me

5) Faith Evans - Tears Away

deonte' k said...

Allan: U too buddy. :)

J. Antoinne: I like that Boom Boom Pow lol.

BPS 4.0 : Soul Exposure: Yes I Am buddy lol. ;)

Thanks guys for the comments. :)

Jon said...

I have been listening to that Brandy song too...I liked Kelly Clarkson's second album a lot, but I haven't been feeling her latest releases as much.

My picks:
1. Keri Hilson - Turnin' Me On
2. Brandy - Right Here (Departed)
3. John Legend - Green Light
4. John Legend - Save Room
5. Ciara - Love Sex Magic

Btw Deonte, you always take cute pics! Have a great weekend man.

tdh1980 said...

I'll take it old school:

1. "Since You've Been Gone," Aretha Franklin

2. "Wait for Love," Luther Vandross

3. "Come Home to Me," Mikki Howard

4. "Fantasy," Earth, Wind, and Fire

5. "I've Got Love on My Mind," Natalie Cole

Acoustic Soul said...

Black Eyed Peas
BOOM BOOM POW

Jennifer Hudson
IF THIS ISN'T LOVE

Chrisette Michele
EPIPHANY

Electrik Red
SO GOOD

Mary J Blige
COME TO ME

deonte' k said...

Jon: thanks alot Jon. ;)

tdh1980: I love Aretha :)

Thanks again for all the songs u guys listed... I'm going to check them out. (The ones I don't know)

Q said...

1. I'm in Miami Trick by LMFAO
2. Sweat it out by The Dream
3. Conglomerate by Busta Rhymes ft. Lil Wayne
4. Im the Shit remix ft Kanye
5. Pull My Hair by Ying Yang Twins

Previous Blog Banners

Previous Blog Banners