Tuesday, March 24, 2009

Album In Stores 2day

Keri Hilson - In a Perfect World........



Are you getting it?

12 comments:

Allan said...

Can you say DOWNLOAD?! LOL

deonte' k said...

I can say it Allan but won't lmao! ;)

Romey said...

I actually bought this CD last week (along with J. Holiday). I love the album alot. Keri Hilson is well worth the wait!!!

deonte' k said...

Romey: I love Keri!!!

Jeff0418 said...

I dunno I walking a fine line with her..so im not really sure if I'll purchase just yet.

deonte' k said...

Jeff0418: she just took forever to come out, but from what I'm listening to... it's worth it! ;)

[jei.lamar] said...

Am I getting it? what kinda question is that?!?!??! i've been waiting on this thing since December! I have it on download but I also bought it from bestbuy & I LOVE IT!!!!...she's trying to get on Janet Jackson status releasing all these videos

speaking hypothetically said...

well after i got it from you i knew i had to buy the cd so yeah i got it and i love it!!!!...Intuition is soooo hot i hit your myspace juss to hear it at work lol

Mr. Jones said...

What's the deal with everybody talkign about her? I'm unimpressed.

Jon said...

Deonte' :

I'm going to the store and buying it tomorrow. I have always liked her, and I've been waiting for the album to drop for a while. I think she has real star quality and will be around for a while...

Cool blog by the way...you are such a creative guy!

Acoustic Soul said...

I'm not feeling Mrs. Hilson. I'll pass

Acoustic Soul said...

So yea, I tried to see what was up with Ms. Hilson, and to this day, I still ain't feeling her. I haven't even downloaded anything by her. In your opinion, what's her best song?

Previous Blog Banners

Previous Blog Banners