Monday, October 6, 2008

Album Cover: Brandy - Human

Brandy - Human

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALBUM IN STORES NOVEMBER 11th

Mark your Calendars!

What Do U Guys Think?

21 comments:

Darius T. Williams said...

It's a bit Beyonce-esque, don't ya think?

Darius T. Williams said...

Yo - how come u never visit my food blog? I'm inviting u!

-DTW
www.everydaycookin.blogspot.com

deonte' k said...

Darius T. Williams: I Love Beyonce TOO!!! So It's all good lol.... and OK Darius, I will go visit the food blog Alright! ;)

Acoustic Soul said...

It's a very nice picture. I think she got some dust or something in her left eye. Either that or she's trying to smile with her eyes and missed the mark, but I like the cover. They "Y" in her name looks like an "I".

Cash S. said...

I think this is the first time I've seen her with her mouth closed lol. Its cute.

deonte' k said...

Acoustic Soul: folds arms!...... hmmm ok lol.

deonte' k said...

Cash s.: ok, so my girl likes to smile lol. ;-)

speaking hypothetically said...

LMAO...ISNT SHE SMILE'N WITH HER EYES!!!!...BUT IT'S A HOT CD COVER I LIKES.

deonte' k said...

Speaking Hypothetically: good lol ;-)

CLSMOOTH said...

This CD cover is just ok to me. I have seen much better pictures from her. It just looks regular. Not feelin the camera angle or her eyes. Kinda looks like a Top Model Make over shoot. A little too airbrushed looking. But I do like her hair and the lettering. I am sure the pics from the CD booklet will be better. They always are...

deonte' k said...

CLSMOOTH: Looks around as ask... who is Craig talking about LMAO!!!!! ;)

Sexxy Luv said...

I love the cover just don't like the way they have her name written...i would have prefered something softer.....but that's just my thought! lol

deonte' k said...

Sexxy Luv: oh sexy. I can accept that comment about my wife lol. ;-)

slimm215 said...

I love it. I already told your ass that though punk. love the lighting in her hair. she looks really hot. Is her hair on fire? anyway its hot.

Deewan said...

YO Wifey Looks Great.....luvs the Album cover *Wink*

deonte' k said...

slimm215: No her hair is not on fire lol... I don't think it is lol... ;)

ShawnQt said...

Very Dark Phoenix indeed!

Dope Fiend said...

She looks HOOOOOOOOOOOOOOOT! I dont even care that its airbrushed n sheeeet! she looks bangin! not feeling what Ive hear from the album so far tho!

Gotta Let it Out said...

She looks AMAZING! As always ....

I can't freakin wait for the album! I can't contain myself!!!!!!!!!

You know I ♥'s me some B-Rocka!

Gotta Let it Out said...

Oh and let me not forget to mention how fierce her eyes look in this pic. Just totally perfect.

Romey said...

Her album got pushed back to December 9, the same day as 50 Cent, Ciara and Keri Hilson drop new albums.

Previous Blog Banners

Previous Blog Banners